عطر بیک

۳۹ بازديد

اکثر عطرها از لوکس ترین آنها تا ارزان قیمت ترین آنها ماندگاری نسبتا کوتاهی دارند و حداقل روزی چندبار باید تجدید شوند، بدیهی است که این امر مستلزم بودن عطر در کیف، میز یا جیب شما است. بسیاری از افراد بنا به دلایلی مانند قیمت بالای عطر مورد استفاده خود و یا وزن زیاد آن، از همراه داشتن عطر در جیب یا کیفشان خودداری می کنند.

تولید ادکلن جیبی و عطر جیبی در نوع زنانه و مردانه به همین دلایل است. مصرف کنندگان عطر به واسطه تردد روزانه شان در سطح شهر و محل کار نیاز به عطری مشابه با عطر مورد علاقه خود دارند که به لحاظ فیزیکی سبک بوده و قیمت نسبتا اقتصادی داشته باشد. عطر جیبی بیک  بهترین و پر طرفدار ترین نوع عطر جیبی می باشد.

 

عطر مینیاتوری چیست؟

عطرهای مینیاتوری، عطرهایی با حجم 3 تا 15 میلی‌لیتر هستند که بسیاری از کمپانی‌های عطرسازی در سراسر جهان در کنار عطرهای اصلیشان، نوع مینیاتوری را هم تولید می‌کنند. درواقع عطر مینیاتوری در بیشتر اوقات از نظر ظاهر بطری، جعبه، ترکیبات شیمیایی، ماندگاری و پخش بو هیچ تفاوتی با نمونه اصلی خود ندارند و فقط در ابعاد کوچک‌تری عرضه می‌شوند و تفاوت اصلیشان با سمپل عطر همین تفاوت ظاهری و حجم بیشتری که دارند می باشد. این عطرها درست مانند نمونه بزرگ و اصلی دارای بچکد و سریال روی جعبه هستند. 

 

خرید عطر بیک جیبی شماره 1

 


عطر جیبی بیک شماره 2



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.