عطر نافه

۳۷ بازديد

 

عطر و ادکلن‌ها به طور کلی و بدون در نظر گرفتن جنسیت به رایحه‌های خوشبویی گفته می‌شود که مردان و زنان می‌توانند برای بهتر و بیشتر کردن بوی طبیعی خاص و ویژه بدن خود از آنها استفاده کنند. عطر نافه ترکیبات قدرتمند و شگفت انگیزی هستند که به بالارفتن اعتماد به نفس افراد کمک کرده و ظاهر شخص استفاده کننده را پسندیده‌تر می‌کند. زمانی که  صحبت از عطر و ادکلن می‌شود رایحه‌ها و نوت‌های معطر زیادی وجود دارند که می‌توانید با بینی خود بوی آن‌ها را تجربه کنید

عطر زنانه نافه

ادکلن‌های زنانه معمولاً درصد اسانس بیشتری دارند و بوی شدیدتری می‌دهند. به همین علت زنانه‌ها معمولاً ادوپرفیوم (EDP) و معمولا ادوتوالت مردانه (EDT) هستند. البته همیشه هم این گونه نیست. به عبارت دیگر ادوتوالت زنانه وجود دارد، و تعدادشان هم زیاد است.

ماندگاری عطر نافه

هنگامی که شما برای اولین بار عطری را می‌بویید، گیرنده‌های عطر در حس شامه شما یک سیگنال به سیستم لنفاوی مغزتان ارسال می‌کنند. در نهایت مغز شما تعیین می‌کند که چگونه آن عطر و بوی خاصش را پردازش و احساس کنید.

در واقع گیرنده‌های بینی شما، اساسا پس از دو مرتبه تنفس به نوعی خاموش می‌شوند و عطر و بوی مورد نظرتان، صرف نظر از اینکه در ابتدا چقدر قوی بوده است، شروع به محو شدن می‌کند.

همه عطرها و ادکلن‌ها از چندین ماده شیمیایی تشکیل می‌شوند، که هر کدام به تنهایی دارای خواص بویایی هستند و رایحه خاصی را ایجاد می‌کنند. هر یک از عطرها با توجه به غلظت اسانس و درجه الکل به کار رفته در ترکیبات‌شان، نام‌های مختلفی برای خود دارند، این عناوین به ترتیب قوی به ضعیف شامل، پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و ادوفرش است.

 فرق این انواع، تنها در میزان غلظت اسانس و درجه الکل به کار رفته در ترکیب آن‌ها است. این عبارت به این معنا است، که هر چه قدر غلظت عصاره روغنی استفاده شده در ترکیب یک عطر بیشتر باشد، میزان ماندگاری آن عطر نیز بیشتر خواهد بود.

عطر مردانه مدل کلاسیک حجم ۱۰۰ میلی لیتر

 



عطر مردانه نافه مدل پلاتینیوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.