12 تا از بهترین عطرهای جذب کننده مردان

۷ بازديد

اینکه همیشه رایحه ای خوب از پوست و لباس‌های شما متصاعد شود و حس خوبی به اطرافیان‌تان بدهد، با انتخاب یک عطر زنانه خاص برای ساختن لحظاتی عاشقانه با شریک زندگی‌تان کاملا تفاوت دارد. پیش از انتخاب یک عطر زنانه برای جذب و تحریک آقایان، لازم است، که در مورد ذائقه و حساسیت‌های آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

واضح است، که یک رایحه خاص با فرمول مشخص برای جذب روحیات آقایان وجود ندارد و یک رایحه برای هر مردی با توجه به سلیقه و طبعی که دارد، تاثیرگذار و محرک است. البته که ادکلن زنانه معروف ، رایحه‌ای گرم و سنگین و زنانه و دارای خط بو، می‌توانند در جلب نگاه همه آقایان موثر باشند، اما برای آنکه بتوانید با یک رایحه خوب، شریک زندگی‌تان را به سمت خودتان جذب کنید، باید دید و شناخت وسیع‌تری نسبت به روحیات مرد مورد علاقه خود و حتی نسبت به انواع رایحه‌ها و گروه‌های بویایی داشته باشید.

  

12 تا از بهترین عطرهای جذب کننده مردان

1- عطر زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم (black opium)

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت توسط برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک برای آقایان دارد، در سال 2014 توسط برند فرانسوی عطر Yves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شد.

در ساختار رایحه این عطر گرم و شیرین، بوی خوش کارامل و وانیل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی در نت اولیه بسیار پررنگ به مشام می‌رسند و این در حالی است که عطر گل‌ها در رایحه پایانی ظهور عطر ظهور پیدا می‌کند. البته براساس استانداردهای رایج در عطرسازی کلاسیک رایحه روغن گل‌ها باید در نت میانی خودنمایی کند، اما در بلک اوپیوم این روایح در نت پایانی ظهور پیدا می‌کنند.

 همین موضوع، کاملا خلاف قوانین عطرسازی کلاسیک و کلیشه‌های مرتبط به آن است. بنابراین ایوسن لورن با معرفی این ادوپرفیوم زنانه به خلقی نو پرداخته و پا را از کلیشه‌ها و هنجارها فراتر گذاشته است. در نتیجه این امر، مدل تبلیغاتی انتخابی این برند برای عطر Black Opium نیز باید بیانگر چنین ساختار نوگرایانه و غیر کلیشه‌ای باشد.

 

 

 

2- عطر باکارات رژ 540

عطر باکارات رژ عطری است مدرن، بسیار خوشبو و عامه پسند. این ترکیب گرم و تند حاوی رایحه های یاسمن، زعفران، چوب سدر، رزین صنوبر و چوب گرم کهربا است. میسون فرانسیس کورکجان باکارات روژ 540 پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری است اگر میخواهید مردان را دیوانه ی خود کنید.

 

 

3- عطر زنانه کوکو مادمازل شنل

عطر کوکو شنل انگار عطری است که تنها برای جذب مردان ساخته شده است. عطری زنانه با رایحه گل کهربا که در سال 2001 روانه بازار شد و یادآور کوکوشانل جوان و جسور است.

گروه بویایی: شرقی گلی

رایحه:ملایم و شیرین

نت های اولیه: پرتقال، ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال

نت های میانی: میموس، گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ

نت های پایه: نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، اپوپوناکس، لوبیا تونکا، خس خس

 

 

4- گودگرل زنانه

کارولینا هررا در سپتامبر 2016 از عطر زنانه جدیدی با نام گود گرل رونمایی کرد. این عطر شرقی و هوس‌انگیز است. گود گرل، رایحه‌ای بسیار گرم و شیرین دارد و برای فصل‌های سرد سال، به ویژه روزهای برفی و زمستانی طراحی شده است. گودگرل عطر ویژه ای است که هر مردی را جذب شما خواهد کرد.

عطر گود گرل

گروه بویایی:شرقی گلی

رایحه:گرم و شیرین

نت های ابتدایی: بادام، قهوه، ترنج و لیمو

نت های میانی: گل سرخ، یاس سفید، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری

نت پایه: لوبیا تونکا، کاکائو، وانیل،پرالین،چوب صندل، مشک،کهربا،چوب کشمیر، دارچین، نعناع هندی و سدر

                                                                                                                                                                                            

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.