معرفی 10 عطر پاییزی زنانه که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد!!

۶ بازديد

عطرها همواره جزو جذاب‌ترین انتخاب‌ها در صنعت مد و فشن بوده‌اند. تصور کنید که در یک عصر دلنشین و خنک پاییزی، زمانی که برای شرکت در یک مهمانی یا حضور در قرار عاشقانه‌تان آماده می‌شوید، پوستتان را با رایحه‌هایی گرم و وسوسه‌کننده مانند عطر وانیل، مشک، ترنج، رز، لاوندر، میخک، یاس و چوب‌های باران‌زده معطر کنید! ترکیب شیرین و گرم عطرهای پاییزی با هوای سرد و مرطوب این روزها، ترکیب مسحورکننده‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند انکارش کند.

 

معیارهای انتخاب بهترین عطر پاییزی زنانه

  • ماندگاری بلند مدت
  • پخش بوی بالا
  • دارای طبع گرم و مناسب برای سرما
  • حجم و غلظت مناسب

 

معرفی 10 عطر پاییزی زنانه

 

عطر زنانه لانکوم لاوی ست بل (Lancome La Vie Est Belle)

رایحه عطر لانکوم La Vie Est Belle Intense ترکیبی از انواع گل‌ها و میوه‌هاست که در نهایت بویی شیرین و دلپذیر را به همراه دارد و به دلیل طبع گرم، برای استفاده در پاییز کاملاً مناسب است. این عطر فرانسوی که ۷۵ میلی‌لیتر حجم دارد، در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و همچنان به عنوان یک عطر پاییزی زنانه مورد پسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

ادوپرفیوم لانکوم در نت‌ اولیه خود دارای انواع رایحه ترنج، پرتقال، گلابی، فلفل صورتی، برگ و جوانه انگور فرنگی است که در ادامه و در نت میانی به زنبق، یاس، گل یلانگ، گل مریم و شکوفه گیلاس می‌رسد. در نهایت و در نت پایانی این عطر رایحه‌ای از فندق و خامه از راه می‌رسد که بوی شیرین و گرم آن در روزهای معتدل و خنک پاییزی، حسی جذاب برای‌تان ایجاد خواهد کرد. رایحه بسیار خوشایند و گیرا و طراحی زیبای شیشه، ادوپرفیوم مدل لاویست بل لئو اینتنس را به گزینه‌ای مناسب برای بانوان خوش سلیقه تبدیل کرده است. همچنین پخش بو و ماندگاری بالای آن شکی ایجاد نمی‌کند که این عطر از بهترین گزینه‌ها برای خرید عطر پاییزی زنانه خواهد بود.


عطر زنانه لانکوم لانویت ترزور کرس (Lancome La Nuit Tresor Caresse)

در نگاه اول بطری الماس‌مانند لانکوم لانویت ترزور جلب توجه می‌کند و اولین اسپری کافی است تا رایحه اصیل آن هوش از سر همه ببرد. اگر به‌دنبال یک عطر زنانه پاییزی با رایحه اغواگر و هوس‌برانگیزی هستید، این شاهکار برند محبوب لانکوم را از دست ندهید. نت ابتدایی لانکوم لانویت ترزور از نارنگی، گلابی و ترنج تشکیل شده و نت میانی ترکیبی از رایحه خوش توت‌فرنگی، ارکیده وانیلی، رز سیاه و میوه گل‌ساعتی است. در پایان رایحه بادام سوخته، کارامل، میوه شرقی لیچی، وانیل، نعناع هندی، قهوه، شیرین‌بیان، کومارین و پاپیروس به‌عنوان نت پایه به مشام می‌رسد و محرکی قوی برای همه اطرافیان شماست.



عطر گود گرل مشکی

طبع گرم و رایحه تلخ و شیرین عطر گود گرل مشکی، آن را برای استفاده خانم‌ها در فصول سرد سال قرار داده است. ماندگاری فوق‌العاده عطر زنانه پاییزی گود گرل را می‌توان از خصوصیات این رایحه پاییزی دانست. عطر Good Girl برای جلسات رسمی، دور‌همی‌ها و مهمانی‌ها گزینه مناسبی است. برند گود گرل در تولید عطرهای زنانه پاییزی گود گرل از غلظت عطر استفاده می‌کند. به‌همین دلیل قیمت عطر‌های برند پر‌طرفدار گود گرل معمولا گران است. ظاهر شکیل و زیبای عطر گود گرل که به شکل کفش پاشنه بلند زنانه طراحی می‌شود و آن را محبوب و جذاب قلمداد می‌کند.





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.