معرفی بهترین عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری 24 ساعته

۸ بازديد

انتخاب یک عطر به عوامل متعددی مانند سلیقه شخصی، فصل ها و حتی فرهنگ افراد بستگی دارد. حفظ احساس شادی در مورد استفاده از یک پرفیوم برای یک بانو امری ضروری است. آنها گزینه های زیادی به شما می دهند، به عنوان مثال عطر خنک و تلخ زنانه می تواند شور و نشاط متفاوتی برای شما به ارمغان بیاورد. پیدا کردن یک عطر خنک و تلخ چه برای مردان و چه زنان، کاری کاملاً پیچیده و حساس است. این نوع ادکلن ها تنها به عنوان یک اکسسوری سطحی و ساده محسوب نمی شوند بلکه به عنوان آینه ای از شخصیت فردی با دقت عمل می کنند.  

 

ویژگی بهترین عطر های خنک و تلخ زنانه

به طور کلی عطرهای خنک زنانه، به دو بخش تلخ و شیرین تقسیم بندی می شوند. همانطور که میدانید اکثر عطرهای زنانه رایحه شیرین دارند. تندی و یا ملایم بودن عطرهای شیرین زنانه به مقدار استفاده یک ماده و یا مواد مختلف در ترکیبات آنها بستگی دارد. اما در کنار این عطر ها محصولاتی خاص با رایحه تلخ نیز تولید شده‌اند که سلیقه های خاصی طرفدار آنها هستند. برخلاف عطرهای شیرین که بیشتر از مواد معطر و میوه ای در ساخت آنها استفاده می شود، ترکیبات عطرهای تلخ عمدتاً مواد چوبی می باشند. 

 

معرفی بهترین عطر تلخ و خنک زنانه

 

عطر زنانه مری می لانوین (Marry Me)

ادکلن مری می زنانه از انواع عطرهای میوه‌ای و گلی است که طبعی خنک، ملایم و شیرین دارد. رایحه ای بسیار خاص و منحصر به فرد است. طعم تلخ پرتقال و شیرینی هلو در ترکیب با هم اولین رایحه‌ای است که پس از بو کردن آن به مشام می‌رسد. باید بدانید که ادکلن مری می تنها از نت‌های مرکبات طراحی نشده و  هسته اصلی این عطر را گل‌های رز سرخ، گل یاس سامباک و ماگنولیا تشکیل می‌دهد.

عنبر، مشک و سدر نیز نت‌های پایه در این عطر هستند که به جذابیت بالای این عطر کمک می‌کنند. بوی خاص و نادر ادکلن مری می زنانه را نمی‌توان به سادگی توصیف کرد. ترکیبات هر یک از مواد اولیه موجود در این عطر خودشان به تنهایی عطری خوشبو و دلپذیر است.


دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه (D & G Light Blue Eau Intense)

 عطر لایت بلو اینتنس زنانه از برند Dolce & Gabbana که مبدأ آن کشور ایتالیاست، از گروه بویایی گلی میوه‌­ای است و رایحه‌­ای خنک و تلخ دارد. نت­‌های اولیه­ این عطر شامل سیب و لیموترش است که باعث می­‌شود حسی از خنکی و نشاط به انسان دست دهد. نت‌­های میانی آن نیز شامل رایحه­ گل جعفری و گل یاس است. در نهایت آنچه به‌عنوان نت پایانی باقی می‌­ماند، رایحه­ دل‌­انگیز مشک و عنبر است که باعث تثبیت عناصر قبلی آن نیز می‌شود. لایت بلو اینتنس زنانه اولین بار در سال ۲۰۱۷ به بازارها عرضه شده است‌.

نت­‌های اولیه، میانی و پایانی این عطر به گونه­‌ای است که به خصوص برای استفاده در فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است؛ زیرا رایحه­ خنک منحصربه‌­فردی دارد که مشابه آن در عطرهای دیگر کمتر دیده شده. پس از افشاندن این عطر خنک زنانه احساس نشاط و سر‌حال بودن به شما دست خواهد داد و به گونه‌­ای است که در موقعیت­‌های گوناگونی مثل قرارهای عاشقانه، موقعیت­‌های آکادمیک یا کژوال و دوستانه می­‌توان از آن استفاده نمود.



ادکلن تلخ و خنک زنانه رالف لورن سافاری

یکی دیگر از عطرهای قدیمی زنانه که با رایحه تلخ و خنک تولید شده است، عطر رالف لورن سافاری زنانه می باشد. این عطر زنانه در سال ۱۹۹۳ در این شرکت آمریکایی تولید شد. طراحی و ساخت این ادکلن تلخ و سرد زنانه را دومینیک روپیون انجام داده است. این عطر زنانه در گروه بویایی گلی گیاهی  قرار دارد. قیمت ادکلن تلخ و خنک زنانه سافاری، ۶۶ دلار است.











تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.