عطر جیبی بیک زنانه شماره ۷

۳۴ بازديد

عطر بیک زنانه شماره 7 آمیخته‌ای هماهنگ از رایحه لطیف گل‌ها و میوه‌های معطر برای روزهای پرمشغله زن امروز. عطری که جذابیت و جدیت را به شما هدیه می‌دهد. وقتی این پرفیوم را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، بوی گل و میوه فضای اطرافتان را پر می‌کند. این نت‌های با طراوت و شیرین، شادی و نشاط زیادی را به شما و اطرافیانتان می‌بخشد.

عطر بیک شماره 7 برای روزهای پرمشغله و پرترافیک کاری بانوان امروزی یکی از بهترین عطرهای جیبی به‌حساب می‌آید. پرفیوم زنانه بیک شماره 7 با بوی شیرین و حجم 7.5 میلی‌لیتری خودش، برای هدیه‌های دوستانه و بی‌مناسبت بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

عطر شماره 7 بیک

 

ویژگی های اصلی عطر بیک زنانه شماره 7

  • دارای رایحه گل ها و میوه های معطر

  • ماندگاری مناسب

  • قدرت پخش بالا
  • کوچک و قابل حمل

 

خانم‌های جذاب نیز مانند آقایان اهمیت زیادی برای انتخاب عطر با کیفیت قائل هستند و همواره در تلاشند که عطری خوشبو، خاص و با رایحه‌ای لطیف را برای خود برگزینند. برند بیک فرانسه به خوبی از نیاز و سلیقه‌ی خانم‌ها در انتخاب عطر با خبر بوده و عطرهای زنانه خوشبویی مانند پرفیوم زنانه بیک شماره 7 را روانه بازار نموده است. 

این پرفیوم به دلیل برخورداری از رایحه‌ خوراکی و گل باعث افزایش شور و نشاط و شادابی در روزهای پرمشغله‌ی کاری می‌شود و مانند بسیاری دیگر از محصولات این برند فرانسوی نظیر عطر شماره 8 بیک، یک گزینه‌ی عالی برای خانم‌های جذاب و خوش سلیقه به شمار می‌رود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.