خوشبوترین عطر زنانه

۸ بازديد

معرفی 20 خوشبوترین عطر زنانه در سال 2023 ، ماندگاری و پخش بوی عطر، دو موضوع مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطر و ادکلن ها در بین خانم‌های شیک‌پوش و باسلیقه است. اغلب خانم‌ها دوست دارند، یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا را داشته باشند. ما در این مقاله از فروشگاه عطر و ادکلن ایران پرفیومز می خواهیم به معرفی 20 عطر ملایم محبوب  زنانه بپردازیم.

 

معرفی 20 عطر زنانه ملایم محبوب

1- عطر زنانه فلاور بمب Flower Bomb

اولین اسم عطر مشهور زنانه لیست ما محصول کمپانی ویکتور اند رالف است. کمپانی نام آشنای ویکتور اند رالف در سال ۲۰۰۵ یکی از خوشبو ترین و پر طرفدار ترین ادکلن زنانه را تولید کرد.فلاور بامب با رایحه ای شرقی و بوی گلی و گرم اش برای استفاده در همه ی فصل ها بجز تابستان پیشنهاد می شود.

به‌محض این‌که ویکتور اند رالف فلاور بامب را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، بوی چای و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب انرژی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

این نت‌ها از گل ارکیده، گل رز، گل یاسمین ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب گلی  تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از گیاه پاتچولی و مشک ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب تند، هیجان و اعتماد به‌ نفس بسیار زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند.

این عطر توسط چهار تن از بهترین عطر سازان جهان تولید شده است. عموما عطرهای معروف جهان توسط یک عطر ساز تولید میشوند اما فلاور بامب از این قاعده مستثنی است . طراحی شیشه ی خاص ادکلن فلاور بامب که به صورت یک نارنجک دستی در حجم ۱۰۰ میلی لیتر است باعث جذابیت بیشتر این محصول شده است. فلاور بامب ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. تمام این ویژگی ها در این محصول باعث شده تا فلاوربامب تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ادکلن های زنانه شود.

 

ادکلن زنانه فلاور بمب Flower Bomb

 

عطر زنانه عطر میس دیور زنانه

میس دیور، در سال 2012 در قالب ادوپرفیوم توسط برند فرانسوی دیور به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطار و طراح فرمولاسیون میس دیور فرانسوا دماشی، عطار اختصاصی مجموعه عطر و ادکلن دیور است.

طراحی بطری عطر بسیار زیبا و چشمگیر است و ظاهری مکعبی شکل دارد و مایع صورت رنگ عطر میس دیور را درون خود جای داده و پلاکی فلزی از اسم عطر و کمپانی دیور طراحی شده با فونتی زیبا، درست در بطن شیشه عطر قابل مشاهده است. درب بطری با شکل ذوزنقه مانند و پاپیون تعبیه شده در قسمت پایینی‌اش، جذابیت ویژه‌ای به بطری عطر بخشیده است.

میس دیور عطری ملایم با رایحه مدیترانه‌ای گلی است که ظرافت و عشق زنانه را به نمایش می‌گذارد و اقتباسی عالی از یک دختر مدرن و امروزی است که در عین آزادگی، با عشق ورزی زندگی می‌کند. نت ابتدایی میس دیور ترکیبی از آلدهیدها، عطر شعف بخش و مرکباتی ترنج و گل‌های مدیترانه‌ای یاسمن و کلاری سیج است که با رزین باریجه ترکیب شده‌اند.

نت میانی عطر، ترکیبی از رایحه گل‌های مدیترانه‌ای از جمله: گل برف، گل زنبق، گل یاس، گل میخک صدپر، گل نرگس، گل نرولی، گل محمدی و ریشه زنبق زرد است. ترکیب این گلها در مجموع عطری ملایم، شیرین و خنک را در میس دیور رقم می‌زنند. نهایتا نت پایه و اصلی عطر، ترکیبی خاص دارد و از قلبی کهربایی تشکیل شده است و آمیزه‌ای از بوی گس چرم و سبزی جنگل مدیترانه‌ای درخت پچولی، خس خس و خزه بلوط آن را در بر گرفته‌اند و در نهایت عطری شیرین و شرقی از چوب صندل سفید، این نت را تکمیل می‌کند و به اوج می‌رساند.

 

عطر میس دیور زنانه

 

عطر زنانه عطر لانکوم لا ویه است بله

اصطلاح La Vie Est Belle در فرانسوی معنای «زندگی زیباست» را دارد. نام این عطر لانکوم با تاکید بر نوع دیگری از زندگی انتخاب شده است. در این نوع زندگی می‌توان از خوشی‌های کوچک بیشترین و کامل‌ترین لذت را برد.

برند فرانسوی ادکلن لانکوم Lancome ، به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم آرایش، عطر و ادکلن در جهان، عطر لاویسته بله اینتنس خود را در آگوست سال ۲۰۱۵ ، به عنوان یکی از نسخه‌های سری معروف عطرهای لاویسته بله معرفی و به بازار عرضه کرد. رایحه گل‌دار میوه‌ای غنی شده عطر لانکوم لاویست بله اینتنس نسبت به نسخه‌ مادرش، کمی تندتر و شدیدتر شده است.

ماندگاری این ادوپرفیوم زنانه گل‌دار میوه‌ایِ غنی شده با رایحه گرم، شیرین و دل‌انگیز، نسبت به نسخه‌‌ قبلی‌اش که در سال ۲۰۱۲ تولید شد، بسیار بیشتر است. رایحه این عطر زنانه گرم و شیرین از سری لاویسته بله، توسط دو عطرساز مطرح در صنعت طراحی عطر به نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion) و آن فلیپو (Anne Flipo) شکل گرفته است.

بطری این عطر بسیار شیک و ساده طراحی شده و حس لوکسی را به دارنده‌ آن القا می‌کند. مایع صورتی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ شفاف آن به‌ خوبی دیده می‌شود. دور گردن بطری، یک روبان نازک پارچه‌ای بسته شده و زیبایی آن را چندین برابر کرده است. درپوش بطری نیز با فرم و شکل کوچک شفافی که دارد، به‌ خوبی بر روی شیشه خودنمایی می‌کند.

 

عطر لانکوم لا ویه است بله

 

عطر زنانه  عطر ورساچه برایت کریستال

یکی از فاکتور هایی که در خرید عطر و ادکلن زنانه خیلی اهمیت دارد داشتن ماندگاری بالا برای یک عطر است . فرض کنید عطری را اسپری میکنید و بعد از نیم ساعت تمام بوی آن خشک شده و دوباره مجبور به استفاده از آن هستید . قطعا هیچکس چنین عطری را دوست نخواهد داشت . در مهمانی ها نمیتوانید مدام سراغ کیفتان رفته و عطر اسپری کنید . پس بهتر است عطری را انتخاب کنید که ماندگاری خوبی داشته باشد و در یک کلام نا امیدتان نکند .

این عطر ورساچه به جرئت یکی از ماندگار ترین عطر زنانه است . یک ادوپرفیوم گرم و شیرین که توسط تولید کننده ایتالیایی عطر و ادکلن ساخته شده است . کریستال نویر یک عطر با عصاره ی نادر ، حساس و و ظریف است . نت های پایه که شامل انجیر و انگور سیاه میشود با تکنولوژی سرپوش تولید شده اند . انگور سیاه در این عطر خود را خیلی متمایز و برتر جلوه میدهد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.