معرفی عطر مردانه ;معرفی ده عطر برتر مردانه در سال 2023

۱۱ بازديد

 

برخی از افراد به شدت طرفدار عطرهای جدید و ترند هستند و برخی دیگر، عطرهای نوستالژی را ترجیح می‌دهند! در این میان، گروه دیگری هم هستند که همیشه دوست دارند عطری را استفاده کنند که در لیست برترین عطرهای جهان جای دارد. هرچند که هر ساله و با تغییر سلیقه افراد جهان، لیست برترین عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه دست‌خوش تغییراتی می‌شود اما همیشه نام برخی از این عطرها در لیست، باقی می‌ماند. در ادامه این مقاله از فروشگاه عطر و ادکلن ایران پرفیومز با ماهمراه باشید.

 

معرفی عطر مردانه

 

1- ادکلن دیور ساواج مردانه

عطر کریستین دیور ساواج ادو پرفیوم مردانه از برند بسیار موفق و معروف فرانسوی دیور که در سال ۲۰۱۸ معرفی و عرضه شد همانطور که میدانید اولین نسخه دیور ساواج در سال ۲۰۱۵ با غلظت ادو تویلت عرضه شد که سه سال بعد نسخه ادوپرفیوم نیز ارائه گردید تنها مشکل عطر ساواج این است که در هر زمان و هر مکان می توانید این عطر بسیار خوشبو و محبوب را استفاده کنید!

دیور ساواج ادو پرفیوم پس از ماندگاری بسیار خوبی بهره مند است و بطری این عطر بسیار شیک و جذاب طراحی شده است به طوری که درب این ادکلن به صورت آهنربایی بر روی بطری قرار میگیرد و حس خوبی را به شما منتقل می نماید.

عطر ادکلن ساواج ادوپرفیوم در گروه بویایی شرقی ، فورژه (سرخس گونه) دسته بندی می شود و آکوردهای اصلی ساختار بویایی آن عبارتند از ادویه جات تند، کهربا، رایحه آروماتیک، ادویه جات گرم، مرکبات و گلها . ساواج رایحه ای ملایم و تند دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب به نظر می‌آید.

 

2- عطر مردانه مونت بلانک لجند

این عطر اعتماد به نفس و جذابیت را به جریان می اندازد. مواد تشکیل های آن شامل نت های لطیف زنانه است که به طور استادانه ای با نت های مردانه ترکیب می شوند. این عطر یک شانه و گردن بالاتر از بسیاری از عطرهای موجود در بازار است و قدرت ماندگاری بالایش آن را به یک محصول با ارزش و پسندیده تبدیل می کند.

 

 

3- عطر بلک افغان (Black Afgano)

اگر به دنبال یک عطر مردانه تاثیرگذار و بی نهایت خاص هستید، ادکلن افغان بلک همان انتخاب صد در صدی شماست. اکثر مردان به دنبال عطری گرم و تناژ بویی چوب هستند. عطر بلک افغان با توجه به نت های چوبی و سبز خود از بهترین گزینه های خرید برای مردان محسوب می شود. متعادل شدن رایحه ها با وجود عناصر مختلف اعم از رایحه ی دود این عطر را به شدت دلنشین و خاص جلوه می دهد.

عطر بلک افغان زنانه عطری مردانه گرم و تلخ است که بوی منحصر به فرد دارد. بلک افغان از آن دسته عطرهای مردانه است که به سادگی نمی‌توان آن را فراموش کرد. قدرت مردانه و جذابیت به همراه جادوی شاهدانه راهی غیر از رضایت برایتان متصور نمی‌شود. این عطر فوق العاده جذاب و سحرکننده گرچه گران قیمت است و حجم کمی دارد اما محال است بتوانید بعد از بو کردن، از آن به سادگی بگذرید. این جادویی است که برند ناسوماتو به دنبال آن بود و موفق شد.

 

 

 

 ادکلن بلک افغان محصول چه برندی است؟

بهترین عطر مردانه بلک افغان را برند خوش نام و پرآوازه ناسوماتو (Nasomatto) از کشور هلند ساخته است. این ادکلن جذاب مردانه را الساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri) با ترکیبات عجیبی مانند شاهدانه، عود و بخور خوشبو به دست آورد.

از سال ۲۰۰۹ که ادکلن مردانه بلک افغان ، به بازار عرضه شد، افراد بسیاری آن را به انتخاب اول خود می‌دانند. حرف‌ها و شایعات زیادی پیرامون این عطر به وجود آمد که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از حشیش برای ایجاد حس سرخوشی و مسحورکنندگی آن بود. این شایعات گرچه به منظور تأثیر منفی به وجود آمده بود اما عکس آن عمل کرد. مهم‌ترین آیتم موجود در نت‌های بویایی این عطر شاهدانه است که خود برای ایجاد حس جادو و سرخوشی کافی است.

 

 

4- عطر مردانه تام فورد توباکو وانیل

در این سال‌های اخیر عطرهای تام فورد در دل هر خانم و آقای ایرانی جای گرفته است. این مدل بهترین عطر مردانه 2022 تام فورد که Oud Wood نام دارد، از ترکیبات بسیار باارزش و گرانی ساخته شده است. اگر طرفدار بوی چوب در ادکلن مردانه هستید، خرید ادکلن Tom Ford  را توصیه می‌کنیم، چرا که ترکیبی از عطر هل و چوب صندل است. بنابراین در صورتی که به عطر گرم و شیرین مردانه علاقه دارید، عطر تام فورد را فراموش نکنید.

ویژگی‌های ادو پرفیوم تام فورد مدل Oud Wood:

نوع رایحه: معتدل و تلخ

مناسب تمام فصول

ساختار رایحه: شرقی و چوبی

نت اصلی: وانیل، دانه تونکا، رایحه‌های چوبی، عود، دارچین، خس خس، چوب صندل سفید، فلفل سیچوان و کهربا

 

5- عطر مردانه وان میلیون مردانه از برند پاکو رابان | PACO RABANNE 1 MILLION

اگر مردی هستید (یا نجیب‌زاده‌ای را می‌شناسید) که دوست دارد کمد عطر خود را بسته به فصل بچرخاند، این عطر گرم و تند دقیقاً چیزی است که شب‌ها و فصل های سرد یا خنک سال، زمان استفاده از آن فرا می‌رسد. Paco Rabanne 1 Million با الهام از رایحه های گرم کننده پاییزی، رایحه ای ایجاد کرده است که نوید شروع آن را با گریپ فروت تازه، ماندارین و نعناع می دهد. بعد از گذشت مدتی، گل رز غنی، پوست دارچین و مشک، با پایه چرمی فوق العاده مردانه از راه می رسد. به طور کلی، این عطر تند است، بنابراین دوستداران مرکبات، از آن اجتناب کنند. این عطر از اصلی ترین نامزد های بهترین ادکلن مردانه در جهان است.

  • نت‌های اولیه: نعناع – گریپ فروت – پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی: دارچین  گل رز – ادویه
  • نت‌های پایانی: چوب های جنگلی – چرم – نعناع هندی – عنبر



https://iranperfumes1010.medium.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%87-%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2023-4558db4e1692


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.