عطرهای معروف زنانه

۱۰ بازديد

 

اسامی عطرهای معروف زنانه ، انواع عطرها یا عطر لاکچری زنانه جزو انتخاب‌های اول خانم‌ها و آقایان لوکس‌پسند هستند. معمولا افرادی که اکسسوری‌های تجملاتی را بیشتر می‌پسندند، به ادکلن های لاکچری، گرم، ماندگار و رویایی هم علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که همیشه از یک عطر ملایم که لطافت زنانه خاصی را با خود به یدک بکشد، استفاده کنند. حالا اگر این خرید عطر و ادکلن دارای خط بوی مطلوب و بازخورد اجتماعی مناسبی هم باشد، می‌تواند تکمیل‌کننده استایل یک خانم شیک‌پوش باشد. اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطر و ادکلن ملایم، لطیف و باکلاس هستید و می‌خواهید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید، خواندن ادامه این مطلب فروشگاه عطر و ادکلن را به شما توصیه می‌کنیم.

 

اسامی عطرهای معروف زنانه

1-  ادوپرفیوم دیور جادور زنانه | Dior J’adore Eau De Parfum

عطر دیور جادور نخستین بار در سال 1999 به بازار عطر و ادکلن های زنانه عرضه شد و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. ادکلن جادور جز بهترین ادکلن های زنانه برند دیور و حتی بهترین عطر زنانه دنیا به شمار می آید و طرفداران بسیاری دارد. عبارت J’adore در زبان فرانسه به معنی «دوستت دارم» است. جالب است بدانید عطر جادور در سال 2007 برنده جایزه FiFi، که به بهترین عطر سال تعلق می گیرد، شد. نت های بویایی عطر Dior J’adore Eau De Parfum عبارتند از:

نت‌های اولیه: هلو – ملون – ترنج – نیلوفرآبی – گلابی – پرتقال ماندارین

نت‌های میانی: زنبق وحشی – یاسمن – فریزیا – ارکیده – آلو – رز – گل مریم – بنفشه

نت‌های پایانی: سدر – وانیل – مشک – بلوبری

 

2- فرانسیس کورکجان لاکچری باکارات رژ 540

باکارات رژ 540 در سال 2015 و به عنوان یک عطر گرم توسط کمپانی میسون فرانسیس کورکجان روانه بازار شد. هرچند که این ادکلن لاکچری، در گروه عطرهای یونی (زنانه و مردانه) جای می‌گیرد، اما بیشتر طرفداران آن بر این باورند که باکارات رژ، برای خانم‌های جوان، کلاسیک، شیک و خوش‌پوش، بسیار مناسب‌تر است و می‌تواند وقار زنانه خاصی در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های رسمی به آنها ببخشد.

این عطر که در گروه ادکلن های لاکچری قرار دارد، از 4 آمیزه ساده اما جادویی همچون یاس، زعفران، سدر و درخت نراد تشکیل شده است و با پخش بو و ماندگاری بالایی که دارد، توجه بسیاری از طرفداران یک عطر برند را به خود جلب کرده است.

 

 

3- لانکوم ایدول

لانکوم ایدول یک عطر زنانه فرانسوی و بسیار شیک است که در سال 2019 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی چایپر گلی قرار گرفت. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه ملایم و ماندگار و البته کم‌ریسک داشته باشید، می‌توانید روی لانکوم ایدول حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر ملایم زنانه می‌تواند هم برای مناسبت‌های رسمی و هم برای استفاده روزانه، مناسب باشد.

این ادکلن زنانه تقریبا بازخورد مناسبی در میان تمامی گروه‌های سنی دارد و به طور کلی اگر به عطرهای گل‌فام علاقه دارید، حتما لانکوم ایدول را تجربه کنید. نت آغازین این ادکلن زنانه با ترکیب خنک و ملایم گلابی و ترنج شروع می‌شود. نت میانی از ترکیب رز و یاسمن تشکیل می‌شود تا تعادل دلچسبی بین گرمی نت میانی و خنکی نت آغازین ایجاد شود. در نت پایانی هم رایحه مشک سفید در کنار وانیل نشسته است تا بتواند ماندگاری این عطر را افزایش بدهد.

 

 

4- عطر لانوین اکلت 

محصول سال 2002 برند لانوین به نام lanvin eclat D’arpege به عنوان یکی از پر فروش ترین پروداکت های این برند مطح شده و همچنین بین 15 عطر زنانه برتر دنیا قرار گرفته است.

لانوین اکلت عطری است که با بکار گیری رایحه های گل میوه، سعی در القای فضایی آزاد، امن، فرش و تازه دارد. طعم و رایحه این ادکلن زنانه شیرین است و طبع آن خنک، همچنین غلظت لانوین اکلت هم ادو تویلت می باشد.

عطر lanvin eclat D’arpege ظاهری بسیار دلنشین و زیبا دارد که دیدن آن خود به تنهایی نمودی از آرامش است؛ مایع یاسی رنگ داخل شیشه، طراحی ساده، جعبه عطر ( مکعبی است که از بیرون هم شیشه ادکلن داخل خود را نشان می دهد ) و … همه در ایجاد حس خوبی که از این گرفته شده سهیم بوده اند و در نتیجه باعث فروش و توجه بسیار ویژه به این عطر زنانه شده اند.

از لانوین اکلت به عنوان عطری موزیکال یاد می شود همچنین بهترین انتخاب برای هدیه دادن به دختران جوان و نوجوان است.

نت های تشکیل دهنده لانوین اکلت:

  • نت اولیه: گل یاس بنفش
  • نت میانی: گل اسمانتوس، گل صد تومانی، شکوفه هلو و گل ویستریا
  • نت پایه: مشک، کهربا و سدر

 

 

5- خرید ادکلن زنانه توباکو وانیل برند تام فورد

اگر عطری که به شما معرفی کردند ، از تمام فیلتر های ماندگاری و پخش بو گذشت . هنوز هم مانده تا بتوانیم بگوییم به یک ادکلن زنانه ایده آل رسیده ایم! خط بو پس از دو مورد قبلی از مهم ترین فاکتور هاست . اما خط بو چیست و چه تفاوتی با پخش بو دارد ؟  خط بو به معنای واقعی یعنی مدت زمانی که یک عطر در محیط باقی میماند .

دقت کنید که منظور دقیقا محیط اطراف شماست و نه بدن شما ! فرض کنید که در خودرو شریک زندگیتان نشسته اید و وقتی پیاده میشوید تا مدت زمان طولانی ای بو و یاد شما آنجا باقی میماند ، خب این خیلی ایده آل و رمانتیک بنظر میرسد . البته در صورتی که درست انتخاب کرده باشید . توجه کنید که این انتخاب شماست که تعیین میکند دیگران درباره ی سلیقه ی شما چه فکری میکنند .

یک عطر بی کیفیت هرچقدر هم خط بوی طولانی داشته باشد فقط باعث اذیت شدن بقیه میشود . رایحه ی مناسب در کنار همه ی این ها میتواند لحظاتی رویایی برای شما بسازد .عطر تنباکو وانیل از محصولات تام فورد است که میتوانیم آن را در دسته ی عطر های شرقی قرار دهیم .

 

 

6- ادکلن شنل چنس زنانه | Chanel Chance EDP

اسم ادکلن مشهور زنانه دیگر برای معرفی که بسیار پرطرفدار و پرفروش است و از خوشبوترین عطرهای زنانه شاخص محسوب می شود، ادو پرفیوم شنل چنس-Chanel Chance EDP است. چنس شنل در سال ۲۰۰۳ میلادی به بازار عطر دنیا معرفی شده است و به خوبی می توان بیان کرد که یکی از بهترین عطرهای زنانه در دنیا درهمه این سالهای تولید عطر زنانه است.

چنس از برند شنل با عطر شیرین و گرم زنانه خود برای همه فصول سال پیشنهاد مناسبی است که گالری فرانس پاریس آنرا برای خرید و استفاده در همه محافل تأیید میکند. نام «شنل چنس» بر گرفته از «شانس» می باشد و به معنی آن است که استفاده کننده از آن شانس خوبی خواهد داشت. این عطر بر خلاف فلاور بامب توسط یک طراح و سازنده تولید شده است. «ژاک پولژ» طراح فرانسوی الاصل، طراحی این عطر منحصر به فرد را به انجام رسانیده است.

با نخستین اسپری از ادکلن شنل چنس زنانه بر روی پوست و محل نبض یا لباس زیبایتان، متوجه رایحه های میوه آناناس، گل زنبق، گیاه پاچولی، فلفل و سنبل می شوید. این ترکیبات تند و شیرین، در شما و مخاطبی که این رایحه ها را استشمام می‌کنند انرژی، طراوت و هیجان فوق‌العاده‌ای را ایجاد مینماید که با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازین به‌سوی نت‌های میانی می شوید.

این نت‌ها از گل‌ یاسمین و لیمو گرفته شده اند. این ترکیب دوگانه، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی آرامش درونی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های اصلی به‌جای نت‌های میانی خواهید شد. استفاده از عطر شنل چنس که یکی از برندهای پرطرفدار حتی برای دختر خانم ها نیز است، با توجه به رایحه اش پیشنهاد مناسبی برای فصول بهار و پاییز می باشد و  استفاده از این ادکلن زنانه آرامش، تمرکز و مهربانی را به شما هدیه می بخشد.

 

 https://iranperfumes1010.medium.com/%D8%B9%D8%B7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-25516389df9e


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.