عطر رپیتون

۳۹ بازديد

 

دسته بندی انواع عطرها

دسته بندی های متداول عطر perfume در بازار که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهد شده شما را درباره غلظت انواع عطرها و همینطور سنگین یا سبک بودن عطر مورد نظرتان  یاری خواهد کرد. عطر ها  معمولا از چند نوع ماده شیمیایی تشکیل شده اند که هر کدام  از آنها دارای خواص بویایی منحصر به فردی می باشند و  رایحه ی مخصوص خود را دارند. هر کدام از عطرها با توجه به غلظت عصاره روغنی و مقدار الکل به کار رفته در ترکیب شان عنوان های متفاوتی به خود می گیرند ، عناوینی مانند ادکلن ، ادوتویلت و ادو پرفیوم .

Eau Fraiche  

پرفیوم، عطر یا Perfume

پرفیوم‌ها از ۲۰ الی ۴۰ درصد اسانس روغنی و خالص تشکیل می شوند و به همین علت اگر صبح از عطر خود استفاده می کنید احتمالا تا غروب بوی آن را به وضوح احساس خواهید کرد. پرفیوم‌ها بالاترین میزان غلظت اسانس معطر را داشته و بیشترین ماندگاری را نیز ارائه میکنند. معمولا عطرهایی که از نوع پرفیوم هستند ماندگاری ۶ الی ۸ ساعته داشته و البته قیمت بالاتری نیز دارند.

 

ادوپرفیوم(Eau de Perfume)

ادوپرفیوم دومین غلظت بالا را بین عطرها دارد. که غلظت آن ۷تا ۱۵% است.این عطر ماندگاری مناسبی دارد و به گرانی عطر پرفوم(perfume) نیست.

 

ادو توالت(Eau de Toilette

ادوتوالت در حدود ۱تا ۶% غلظت دارد .بوی نسبتا ملایمی دارند و ماندگاری این عطر خیلی زیاد نیست و مجبور می شوید که در روز چند بار از آن استفاده کنید. بعضی کارشناسان بر این باورند که ادوتویلت ها برای روز و ادوپرفیوم ها برای استفاده در شب ساخته شده اند. ولی در نهایت تصمیم بر عهده شماست و بهتر است هر طور که می پسندید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

اگر چه ادوتویلت معمولا بعد از ادوپرفیوم ها به بازار می آیند اما لزوما هر دوی این ها از مواد یکسان و همینطور رایحه یکسانی برخوردار نیستند، چرا که برند ها برای رقیق کردن ادوتویلت ها بعضی مواد مثل نعنای هندی یا روغن چوب را از آن حذف و برای بیشتر شدن بوی آن ها روغن گل ها یا مرکبات را به عطر اضافه می کنند.

 

ادو تویلت زنانه رپیتون مدل 01

 



ادو تویلت زنانه رپیتون مدل 02




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.