اسپری بدن بیک

۱۰ بازديد

انواع اسپری بدن

بادی اسپری

بادی اسپری که به نام ادوتویلت هم نیز شناخته می‌شود نوعی اسپری خوشبو کننده بدن است که به نقاط محدودی از بدن اسپری می‌شود و بوی بسیار خوشی به بدن شما می‌دهد. بادی اسپری قابلیت حمل ساده‌ای دارد و بیشتر افراد آن را جایگزین عطر برای استفاده روزمره خود می‌کنند.

 

اسپری بدن

بادی اسپلش نیز نوعی بادی اسپری است با این تفاوت که فرمولاسیون اسانس و عطر آن کمی متفاوت از بادی اسپری است و همین موضوع باعث شده تا پخش بو بادی اسپلش نیز قوی‌تر از بادی اسپری باشد. معمولا با یک پاف اسپری بادی اسپلش محدوده وسیعی از بدن را بوی خوش آن در بر می‌گیرد و از آن‌جا که مایع این اسپری غلیظ‌ تر از بادی اسپری است میزان ماندگاری و پخش بو قوی‌تری دارد. بادی اسپلش در سه نوع ساده، دوفاز (حاوی روغن‌های معطر و خوشبو، و شاینی (براق) عرضه می‌شود. بهترین اسپری خوشبو کننده بدن را از ما بخرید.

یکی از چندین تفاوت بین عطر و اسپری، میزان روغن معطر موجود در آن‌ها است. در ساخت اسپری های بدن، حجم بسیار کمی از روغن های معطر استفاده می‌شود. به‌همین دلیل نیز می‌توانید این محصولات را با خیال راحت به لباس‌های خود اسپری کنید؛ بدون اینکه نگران باشید روغنِ معطرِ اسپری بدن، لباس شما را لکه‌دار کند.

 

بادی میست

بادی میست در مقایسه با سایر مدل‌های عطر (ادکلن، ادوپرفیوم یا ادوتویلت) سبک‌تر و ملایم‌تر بوده و غلظت کمتری دارد. این محصول بدون اینکه بوی تند و قابل توجهی داشته باشد، به بدن عطر دلپذیری می‌بخشد. یکی دیگر از تفاوت‌های اسپری بدن با دیگر مدل‌های عطر این است که ماندگاری کمتری دارد؛ چیزی حدود 4 ساعت. این امر به این معنا است که اگر مدت زمانی نسبتاً طولانی را بیرون از خانه سپری می‌کنید، لازم است آن را همراه خود داشته باشید.

 

اسپری زنانه بیک شماره 1

 



اسپری مردانه بیک شماره 2



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.