بهترین ادکلن زنانه

۱۰ بازديد

چیزی که کمبود آن را در استایل خود احساس می کنید ، رایحه ای دلنشین و خاص کننده است ، یک رایحه عطر خاص که می تواند شما را از بقیه افراد متفاوت کند که به شما احساس اعتماد به نفس بدهد و علاوه بر این ، باعث شود تا شما عطر و بویی رویایی و به یاد ماندنی داشته باشید !

اگرچه عطر چیزی نامرئی است اما در عین حال یک تجربه فراموش نشدنی است . اما مطمئنا ، در این روندهایی که به سرعت در حال تغییرمی باشند و تنوع خیلی زیادی از عطر و ادکلن که برای انتخاب کردن وجود دارد ، یافتن عطر عالی می تواند بسیار چالش برانگیزو سخت باشد .

اگر می خواهید عطری که استفاده می کنید ، فوق العاده جذاب ترین عطرهای زنانه و ماندگاری بلای داشته باشد و دیگران با استشمام آن به یادتان بیافتند ، بهترین پیشنهاد این است که بهترین عطر زنانه با خط بوی بالا تهیه کنید . زیرا یکی از مهم ترین نکات در انتخاب عطر ، خط بوی عالی و ماندگاری آن است . 

ماندگاری و پخش بوی عطر، دو موضوع مختلف و مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطر و ادکلن  در بین خانم‌های شیک‌پوش و باسلیقه است. اغلب خانم‌ها دوست دارند، یک بهترین ادکلن زنانه را داشته باشندوازان استفاده کنن.

از نظر کارشناسان عطر و ادکلن، تنها اصل مهم در کیفیت  بهترین عطر و ادکلن زنانه با خط بوی بالا فوق العاده آن نیست، بلکه عوامل دیگری هم غیر از این موارد، در کیفیت عطر اهمیت  بسیاری دارد. خاتص بودن رایحه‌ ها، ترکیبات هارمونیک آکوردها یا نت‌های رایحه هر عطر، کنش و واکنش‌های مناسب در برابر محرک‌های محیطی و سایر عواملی از این دست، شاخصه‌هایی هستند که از نظر عطرشناسان، در افزایش کیفیت عطرها نقش بسیارمهمی را ایفا می‌کنند. در ادامه ایبن مقاله ایران پرفیومز این عطرها را به شما معرفی می کنیم.


عطر و ادکلن زنانه با خط بوی بالا

موضوعی که باید درباره عطر زنانه با پخش بوی بالا مورد توجه قرار گیرد، این است که، عطر ما نباید تمام حواس مخاطب‌ ما را در تمام مدت حضورمان در یک جمع به خود جلب توجه  کند، بلکه باید حاوی پیامی ظریف از هویت و شخصیت ما برای دیگران باشد 

اما، از این مسئله، که عطرها در تکمیل شخصیت زنان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، نمی‌توان چشم پوشی کرد. از آنجا که در جوامعه های مختلف، زنان مهم‌ترین جایگاه را در زندگی انسان‌ها نمایش داده  می شود و توجه و حساسیت آن‌ها نسبت به رایحه‌های مختلف بیشتر است، باید از عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر استفاده کنند.

معمولا عطر و ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده، عطری است، که رایحه‌ای شیرین، گرم و تندی داشته باشد. البته در بعضی از برندها به صورت محدود سبک طراحی شده‌اند، ماندگاری خوبی دارند، اما با وجود این عطرهای گرم و شیرین و تلخ زنانه هستند، که ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر عطر و ادکلن های زنانه خوشبو دارند. 


خوشبو ترین ادکلن های زنانه

البته، زنان شیک، خوش پوش و با سلیقه‌ای که قصد خرید عطر زنانه اورجینال با ماندگاری طولانی و پخش بوی فوق‌العاده عالی را دارند، باید این نکته را در نظر بگیرند، که غلظت عطر نیز، کاملا در ماندگاری و پخش بوی عطر موثر است. ، که عطرهای زنانه با غلظت ادوتویلت، حتی اگر رایحه‌ای از ترکیب نت‌های شیرین و گرم داشته باشند، باز هم به اندازه ادوپرفیوم‌ها ماندگاری طولانی مدت قابل قبولی نخواهد داشت.

عطر شما بیشتر از چیزی که فکرش را کنید، روی دیگران و حتی خودتان تاثیردارد؛که به شرط آنکه پخش بوی بالایی داشته باشد و بتوانید در تمام طول روز، رایحه خوب آن را احساس کنید، نه اینکه با ماندن  عطر به جا مانده بد بو شده یا خیلی زود بوی خوب خود را از دست بدهد. اگر به دنبال خرید عطر زنانه با خط بوی بالا هستید و دوست دارید عطری داشته باشید که با ورود به هر جا و رد شدن از کنار هر کسی، تاثیر خود را به جا بگذارد،از این چند معرفی عطر ها می توان تهیه کرد و از ماندگاری بالا وخط عطر بهرمند شد  .

 

ادکلن زنانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب

سیلاژ (Sillage) واژه‌ای فرانسوی است که به معنی خط بوی رایحه ی عطری است که هنگام خروج شخصی از اتاق در هوا باقی می‌ماند، این کلمه فرانسوی به معنای “بیداری” است و دقیقا مانند مسیر امواج یک قایق است که در پشت آن هنگام حرکت در آب ایجاد می‌شود .اینکه چگونه یک عطر در پشت کاربر هنگام حرکت او پخش می شود را با سیلاژ بیان می کنند. یک عطر برای اینکه عالی و منحصر به فرد باشد نیازی به رایحه ی سنگین ندارد بلکه اثری که در پشت فرد استفاده کننده  در فضا باقی می گذارد بسیار اهمیت دارد . اصطلاح خط بو هم همین معنا را می‌دهد.

هنگامی که یک عطر بر روی پوست استفاده می شود، پوست خود به زیرلایه ای برای عطر تبدیل می گردد. رایحه ذاتی هر پوست، رطوبت پوست، رفتار میکروبیوم پوست، و دمای سطح پوستی که عطر روی آن اعمال می‌شود،علاوه بر ساختار ، ترکیبات ،مواد به کار رفته و نت های عطر  بر روی سیلاژ یا انتشار عطر تأثیر می‌گذارد.

لطفاً توجه داشته باشید که قدرت ماندگاری عطر با ردپای عطر یکسان نیست. عطری که کیلومترها را پشت سر می‌گذارد ممکن است به سرعت از بین برود (بسیاری از ادکلن‌های مرکبات در این دسته قرار می‌گیرند)، در حالی که یک عطر ماندگار با نت مشک و چوب ممکن است روی پوست  باقی بماند. نت‌های یک رایحه نیز نشانگر مهمی از سیلاژ آن هستند. “هر عطری متفاوت است . برخی از عطرها فرارتر از بقیه هستند. برخی از “نت های بالایی” سبک ترند مانند نت های مرکباتی، میوه ای و یک رد بوی رایحه ای به جا می گذارند که ممکن است خیلی طولانی نباشد، اما در ابتدا این عطرها ماندگار و بسیار دلپذیر است. با خشک شدن عطر، برخی از نت‌های گلی و عمیق‌تر مانند نت های چوبی و تند ماندگاری بیشتری دارند و این نت‌ها معمولاً رد بو را ترک می‌کنند.”

 

عطر با ماندگاری و پخش بوی بالا زنانه

اگرچه عطر چیزی نامرئی است اما در عین حال یک اکسسوری فراموش نشدنی است . اما مطمئنا ، در این روندهایی که به سرعت در حال تغییر هستند و تنوع خیلی زیادی از عطر و ادکلن که برای انتخاب کردن وجود دارد ، یافتن عطر عالی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد .

اگر می خواهید عطری که استفاده می کنید ، فوق العاده خوشبو باشد و دیگران با استشمام آن به یادتان بیافتند ، بهترین پیشنهاد این است که بهترین عطر زنانه با خط بوی بالا تهیه کنید . زیرا یکی از مهم ترین نکات در انتخاب عطر ، خط بوی عالی و ماندگاری آن است . عطری که می‌ توانید صبح آن را اسپری کنید و بدون نیاز به استفاده مجدد در طول روز ، بوی خوبی داشته باشید ، نه تنها راحت است ، بلکه بهترین ارزش را برای پول شما ارائه می‌ کند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.